tel. 32 307 80 99

Anulowanie wizyty

Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję, która krok po kroku wyjaśnia, kiedy i jak anulować wizytę w systemie MONI, oraz przedstawia różnice między anulowaniem a usunięciem wizyty.

Kiedy można anulować wizytę?

  • Wizyta zaplanowana:
    Anulowanie wizyty jest możliwe, gdy wizyta jest zaplanowana, czyli nie została jeszcze zrealizowana.
  • Wizyta zrealizowana:
    Możesz anulować również wizytę, która już została przeprowadzona. W tym przypadku konieczne jest podanie powodu anulacji.

Jak anulować wizytę?

Film instruktażowy

Instrukcja krok po kroku

Aby rozpocząć proces anulowania wizyty, postępuj według poniższych kroków:

  1. Otwórz wizytę:
    Kliknij w daną wizytę, którą chcesz anulować.
  2. Wybierz opcję anulowania:
    Wybierz przycisk „anuluj wizytę” z listy dostępnych przycisków.
  3. Potwierdzenie anulacji:
    System MONI zapyta, czy na pewno chcesz anulować wizytę. Kliknij „Tak”.
  4. Podanie powodu (jeśli dotyczy):
    Jeśli wizyta została już zrealizowana pojawi się pole do wpisania powodu anulacji.
    • Wpisz powód anulacji, a następnie kliknij „Dalej”.

Gotowe! Wizyta została anulowana.

Kiedy usuwać, a kiedy anulować wizytę?

  • Anulowanie wizyty:
    Anulujemy wizytę, gdy została ona odwołana przez pacjenta lub gdy pacjent nie stawił się na umówioną wizytę.
  • Usuwanie wizyty:
    Zalecamy usuwanie wizyt w sytuacji, gdy wizyta została dodana przez przypadek.

Gdzie znajdę anulowane wizyty?

W zakładce „Terminarz” domyślnie wyświetlają się aktualne wizyty.

Wyświetlenie anulowanych wizyt: Aby zobaczyć wszystkie anulowane wizyty należy kliknąć w widok listy, a następnie z listy dostępnych opcji wybrać „anulowane”. Wtedy w kalendarzu pokażą się wszystkie anulowane wizyty.

Wyświetlenie aktualnych i anulowanych wizyt: Możemy też wyświetlić jednocześnie wszystkie aktualne i anulowane wizyty jeśli chcemy to zrobić wystarczy wybrać opcję „aktualne i anulowane”. Wtedy w kalendarzu pokażą się wszystkie aktualne i anulowane wizyty.

Spis treści