Błędy wysyłki wiadomości
SMSAPI: Error: 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: All phone numbers are invalid. They might be on black or opt-out list, belong to one of restricted countries or don’t have proper country prefix.
Ten błąd oznacza, że numer telefonu pacjenta jest nieprawidłowy lub znajduje się na czarnej liście. W takim przypadku wykonaj następujące kroki:
- Upewnij się, że pacjent posiada prawidłowo wpisany nr telefonu komórkowego.
- Upewnij się, że numer telefonu zaczyna się od poprawnego polskiego prefiksu (+48), a nie od kierunkowego dla miast w Polsce (np. 22, 71, itp.), ponieważ te numery są traktowane jako numery stacjonarne (należy również je wpisać do pola „Tel. stacj.” w kartotece pacjenta)
- Numer nie może być zagraniczny. System wysyła wiadomości tylko na numery telefonów w Polsce.
W takim przypadku:
- Edytuj kartotekę pacjenta.
- Wprowadź prawidłowy numer telefonu.
Upewnij się, że numer jest prawidłowy i zgodny z powyższymi zasadami. - Zapisz kartotekę.
Po poprawieniu numeru telefonu kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta. - Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Invalid phone number: …… lub SMSAPI: Error: 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: No correct phone numbers
Jeśli pojawi się komunikat SMSAPI: Error 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: No correct phone numbers, oznacza to, że numer telefonu w kartotece pacjenta jest nieprawidłowy. W takim przypadku:
- Edytuj kartotekę pacjenta.
- Wprowadź prawidłowy numer telefonu.
Upewnij się, że numer jest prawidłowy i zgodny z polskimi standardami. - Zapisz kartotekę.
Po poprawieniu numeru telefonu kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta. - Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Phone number missing: Key=Skrzynki: X
W skrzynce mailowej, której jest wysyłana wiadomość SMS nie podano nr telefonu. Edytuj skrzynkę e-mail, wprowadź numer telefonu, a następnie spróbuj ponownie wysłać wiadomość.
SMSAPI: Error: 74, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: Sending date does not fulfill the time limit set on your account
Wiadomość jest wysyłana poza godzinami komunikacji wskazanymi w ustawieniach jednostki. Można ponownie wysłać tę wiadomość w zdefiniowanych godzinach.
Email missing: …
Klient nie posiada wpisanego adresu mailowego. W takim przypadku:
- Edytuj kartotekę pacjenta.
- Wprowadź prawidłowy adres e-mail.
Upewnij się, że numer jest prawidłowy. - Zapisz kartotekę.
Kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta. - Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
Dodatkowa pomoc
W przypadku dalszych problemów lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże w rozwiązaniu problemu.