tel. 32 307 80 99

Dodawanie usługi do zaplanowanej wizyty

Usługę możesz dodać podczas tworzenia nowej wizyty (przed zapisaniem) albo do już zapisanej wizyty.

A) Dodanie usługi podczas tworzenia nowej wizyty

  1. Rozpocznij dodawanie wizyty.
  2. Przejdź do zakładki „Rozlicz”.
  3. Kliknij „Dodaj usługę”.
  4. Z listy dostępnych usług zaznacz te, które chcesz dodać.
  5. Kliknij „Gotowe”.
  6. Kliknij „Zapisz wizytę”.

B) Dodanie usługi do już zapisanej wizyty

  1. Kliknij wizytę w terminarzu/kalendarzu.
  2. Przejdź do zakładki „Rozlicz”.
  3. Kliknij „Dodaj usługę”.
  4. Z listy dostępnych usług zaznacz te, które chcesz dodać.
  5. Kliknij „Gotowe”.

Uwagi:

  • Jeśli dla danego rodzaju wizyty masz skonfigurowane domyślne usługi, będą one widoczne od razu w zakładce „Rozlicz” — możesz do nich dodać kolejne.
  • Błędnie dodaną usługę możesz usunąć z poziomu tej samej zakładki.
Spis treści