Jak możemy pomóc?
Komunikat dla pracownika
System MONI umożliwia administratorowi umieszczenie dowolnej wiadomości dla konkretnego pracownika. Taki komunikat wyświetli się na stronie głównej aplikacji po zalogowaniu, co pozwala na szybkie przekazanie ważnych informacji.
Przykłady zastosowań:
- Informacja o szkoleniu zaplanowanym na kolejny dzień.
- Dowolna uwaga lub przypomnienie skierowane do jednego pracownika.
Kto może włączyć/wyłączyć komunikat?
Tę operację może przeprowadzić wyłącznie administrator placówki.
Jak włączyć czasową blokadę dostępu?
- Przejdź do ustawień jednostki
Z poziomu strony głównej aplikacji wybierz „Ustawienia jednostki”, a następnie kliknij ikonę długopisu w prawym górnym rogu, aby przejść do trybu edycji. - Otwórz listę pracowników
Przejdź do zakładki „Osoby”, gdzie wyświetlona jest lista wszystkich pracowników. - Wybierz pracownika
Kliknij w wiersz z imieniem i nazwiskiem osoby, której chcesz zablokować dostęp. - Wpisz treść komunikatu
Kliknij ikonę zębatki obok wybranego pracownika. W polu „Komunikat dla specjalisty” wpisz krótką wiadomość, którą chcesz przekazać (np. „Szkolenie z obsługi nowego modułu – wtorek, godz. 10:00”). - Zapisz zmiany
Kliknij przycisk „Zapisz” w prawym górnym rogu. Komunikat zostanie wyświetlony dopiero po kolejnym zalogowaniu – bieżąca sesja pracownika nie zostanie przerwana. Warto zaplanować komunikat z wyprzedzeniem.


Jak wyłączyć blokadę dostępu?
- Powtórz kroki 1–3 z sekcji wyżej, aby dotrzeć do profilu zablokowanego pracownika.
- Wyczyść pole z komunikatem
Kliknij ikonę zębatki i usuń całą zawartość pola „Komunikat dla specjalisty”. - Zapisz zmiany
Ponownie kliknij „Zapisz”. Komunikat zostanie usunięty przy następnym logowaniu pracownika.

Dzięki tej funkcji administrator może na bieżąco przekazywać indywidualne instrukcje i uwagi, a pracownik zawsze zobaczy je zaraz po zalogowaniu do MONI.