Masowe wysyłanie SMSów
Masowe wysyłanie SMS-ów – co to takiego?
Funkcja masowego wysyłania SMS-ów pozwala na przesłanie jednolitej wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie. Dzięki niej możesz szybko informować pacjentów o zmianach w cenniku czy wysyłać komunikaty marketingowe, bez potrzeby indywidualnego kontaktu z każdym z nich.
Jak przeprowadzić kampanię SMS?
Wykonaj poniższe kroki, aby wysłać kampanię SMS:
Z poziomu strony głównej aplikacji wybierz obiekt „Wysłana”, a następnie kliknij przycisk „Zarejestruj wiadomość”.
Wybierz typ wiadomości: W polu „Rodzaj” wybierz opcję „SMS”.
Określ grupę odbiorców: Kliknij przycisk „UDW” (Ukryte Do Wiadomości), aby otworzyć bazę pacjentów.

- Aby wysłać wiadomość do pacjentów z zaplanowanymi wizytami w określonym czasie, przejdź do widoku „Zarejestrowani”, a następnie wybierz „Pacjenci z wizytą w określonym czasie”.
- Ustal zakres dat (od – do) dla zaplanowanych wizyt.
- Możesz także zaznaczyć opcję, aby kampania trafiła wyłącznie do pacjentów, którzy wyrazili zgodę na kontakt.
- Na dole ekranu zobaczysz liczbę wybranych pacjentów. Pamiętaj, że jednorazowo możesz wybrać maksymalnie 100 osób – w przypadku większej grupy, powtórz ten krok dla kolejnych partii.

Zatwierdź wybór odbiorców: Kliknij przycisk „Gotowe” u góry po prawej stronie, aby zatwierdzić listę adresatów. Po zatwierdzeniu odbiorców wrócisz do ekranu rejestracji wiadomości.
Wprowadź treść wiadomości: Wprowadź temat kampanii – jest widoczny tylko dla Ciebie. Następnie wpisz treść SMS-a, pamiętając, że nie powinna ona przekraczać 125 znaków, a długich linków należy unikać.

Zapisz i wyślij wiadomość: Kliknij przycisk „Zapisz” u góry po prawej stronie. System zapyta, czy chcesz wysłać wiadomość – potwierdź, klikając „Wyślij”.