tel. 32 307 80 99

Usuwanie wizyty

Poniżej znajduje się szczegółowa instrukcja, która krok po kroku wyjaśnia, jak usunąć wizytę w systemie MONI, kiedy można to zrobić oraz jakie są różnice między usuwaniem a anulowaniem wizyty.

Kiedy można usunąć wizytę?

  • Można usunąć każdą zaplanowaną lub anulowaną wizytę.
  • Usunięcie wizyty nie jest możliwe, jeśli wizyta posiada inny status.
  • Wizyta nie może być usunięta, gdy została umówiona za pośrednictwem integracji, np. za pośrednictwem:
    • Wtyczki MONI do samorejestracji, lub
    • Platformy Znanego Lekarza.

Kiedy usuwać, a kiedy anulować wizytę?

  • Anulowanie wizyty:
    Stosujemy, gdy wizytę odwołał pacjent lub gdy pacjent nie stawił się na umówioną wizytę.
  • Usuwanie wizyty:
    Zalecamy usuwanie wizyt w sytuacjach, gdy wizyta została dodana przez przypadek.

Jak usunąć wizytę?

Film instruktażowy

Instrukcja krok po kroku

Aby rozpocząć usuwanie wizyty, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Kliknij w wizytę, którą chcesz usunąć.
  2. Wybierz przycisk „usuń wizytę” z listy dostępnych przycisków.
  3. Aby rozpocząć finalizację procesu, system MONI zapyta, czy na pewno chcesz usunąć wizytę. Kliknij „Tak”.
  4. Gotowe! Wizyta została usunięta.

Gdzie znajdę usunięte wizyty?

W zakładce „Terminarz” domyślnie wyświetlają się aktualne wizyty.

Wyświetlenie usuniętych wizyt: Aby zobaczyć wszystkie usunięte wizyty należy kliknąć w widok listy, a następnie z listy dostępnych opcji wybrać „usunięte”. Wtedy w kalendarzu pokażą się wszystkie usunięte wizyty.

Spis treści