Jak możemy pomóc?
Usuwanie wizyty
Poniżej znajduje się szczegółowa instrukcja, która krok po kroku wyjaśnia, jak usunąć wizytę w systemie MONI, kiedy można to zrobić oraz jakie są różnice między usuwaniem a anulowaniem wizyty.
Kiedy można usunąć wizytę?
- Można usunąć każdą zaplanowaną lub anulowaną wizytę.
- Usunięcie wizyty nie jest możliwe, jeśli wizyta posiada inny status.
- Wizyta nie może być usunięta, gdy została umówiona za pośrednictwem integracji, np. za pośrednictwem:
- Wtyczki MONI do samorejestracji, lub
- Platformy Znanego Lekarza.
Kiedy usuwać, a kiedy anulować wizytę?
- Anulowanie wizyty:
Stosujemy, gdy wizytę odwołał pacjent lub gdy pacjent nie stawił się na umówioną wizytę. - Usuwanie wizyty:
Zalecamy usuwanie wizyt w sytuacjach, gdy wizyta została dodana przez przypadek.
Jak usunąć wizytę?
Film instruktażowy
Instrukcja krok po kroku
Aby rozpocząć usuwanie wizyty, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Kliknij w wizytę, którą chcesz usunąć.
- Wybierz przycisk „usuń wizytę” z listy dostępnych przycisków.
- Aby rozpocząć finalizację procesu, system MONI zapyta, czy na pewno chcesz usunąć wizytę. Kliknij „Tak”.
- Gotowe! Wizyta została usunięta.
Gdzie znajdę usunięte wizyty?
W zakładce „Terminarz” domyślnie wyświetlają się aktualne wizyty.
Wyświetlenie usuniętych wizyt: Aby zobaczyć wszystkie usunięte wizyty należy kliknąć w widok listy, a następnie z listy dostępnych opcji wybrać „usunięte”. Wtedy w kalendarzu pokażą się wszystkie usunięte wizyty.