tel. 32 307 80 99

Zmiana ceny wizyty

Jak zmienić cenę wizyty w MONI?

Zdarza się, że pacjent został zapisany na wizytę z określoną ceną, ale później okazuje się, że cena musi zostać zmieniona. Jak to zrobić? To bardzo proste! Wystarczy kilka kliknięć, aby zaktualizować cenę wizyty i dostosować ją do aktualnych potrzeb. Sprawdź, jak szybko to zrobić w systemie MONI!

Filmik instruktażowy

Instrukcja krok po kroku

Otwórz szczegóły wizyty:

Znajdź i kliknij na wybraną wizytę, której cenę chcesz zmienić.

Wybierz opcję zmiany ceny wizyty

  • Po otwarciu szczegółów wizyty kliknij w zakładkę „Rozlicz”
  • Następnie znajdź ikonę umieszczoną przy aktualnej cenie wizyty i kliknij w nią.

Wprowadź nową cenę wizyty

  • Pojawi się nowe okno, w którym (jeśli administrator nadał Ci takie uprawnienia) będzie możliwość modyfikacji ceny wizyty.
  • Wpisz nową cenę wizyty.

Zatwierdź zmianę

Kliknij „zapisz” w prawym górnym rogu. Wtedy zmiana zostanie zapisana.

Ważne uwagi

  • Jeśli administrator zablokował udzielanie rabatu przy określonym rodzaju wizyty, zmiana ceny wizyty nie będzie możliwa (pole nie będzie edytowalne).
  • Jeśli administrator w Twojej placówce włączy funkcję „uzasadniania rabatów”, to wtedy będzie wymagane podanie uzasadnienia udzielanego rabatu.
  • MONI pilnuje wysokości udzielanych rabatów zgodnie z cennikami rodzajów wizyt dodanymi przed administratora w placówce. Jeśli rabat jest niższy niż przewiduje to cennik wizyty, to nie będzie można zapisać tej ceny.
Spis treści