Jak możemy pomóc?
Zużycie produktów bezpośrednio z magazynu
System MONI umożliwia szybkie i precyzyjne zarejestrowanie zużycia materiałów, co ułatwia dokładne rozliczenie wykorzystanych zasobów.
Instrukcja krok po kroku:
- Na stronie głównej aplikacji wejdź w obiekt „Magazyn”.
- Następnie wejdź w obiekt „Sprzedaż/Zużycie„.
- Kliknij przycisk „+ ZUŻYCIE„. Pojawi się formularz do wprowadzenia ogólnych danych o zużyciu. Możesz uzupelnić następujące dane:
- Pracownik, który zużył materiał – domyślnie podstawia się aktualnie zalogowany użytkownik, ale możesz go zmienić klikając w to pole i wybierając innego pracownika z listy rozwijalnej.
- Klient – jeśli zużycie ma być powiązane z konkretnym klientem możesz go tutaj wskazać. Jeśli klienta nie ma w bazie, możesz go dodać klikając szary przycisk dodawania po prawej stronie.
- Opis – możesz wprowadzić dodatkowy opis/uwagi dot. tego zużycia.
- Kliknij przycisk „Zapisz” u góry po prawej stronie.

Dodawanie zużytego materiału:
- Kliknij przycisk „+ POZYCJA” Pojawi się formularz do wprowadzania danych dotyczących zużytych materiałów.
- Kliknij w pole „Produkt” i wybierz właściwy produkt z listy rozwijanej.
- Wybierz jednostkę miary (J.m.) z listy rozwijalnej.
- W polu „ilość” wprowadź liczbę zużytych jednostek.
- Kliknij przycisk „Zapisz” znajdujący się pod formularzem.
- Aby zarejestrować więcej pozycji, powtórz kroki powyższe kroki.

Korekta wprowadzonych danych: Jeśli pojawi się błąd, usuń nieprawidłowy wpis, klikając ikonę kosza przy danej pozycji.