tel. 32 307 80 99

Zużycie produktów bezpośrednio z magazynu

System MONI umożliwia szybkie i precyzyjne zarejestrowanie zużycia materiałów, co ułatwia dokładne rozliczenie wykorzystanych zasobów.

Instrukcja krok po kroku:

  • Na stronie głównej aplikacji wejdź w obiekt „Magazyn”.
  • Następnie wejdź w obiekt „Sprzedaż/Zużycie„.
  • Kliknij przycisk „+ ZUŻYCIE„. Pojawi się formularz do wprowadzenia ogólnych danych o zużyciu. Możesz uzupelnić następujące dane:
    • Pracownik, który zużył materiał – domyślnie podstawia się aktualnie zalogowany użytkownik, ale możesz go zmienić klikając w to pole i wybierając innego pracownika z listy rozwijalnej.
    • Klient – jeśli zużycie ma być powiązane z konkretnym klientem możesz go tutaj wskazać. Jeśli klienta nie ma w bazie, możesz go dodać klikając szary przycisk dodawania po prawej stronie.
    • Opis – możesz wprowadzić dodatkowy opis/uwagi dot. tego zużycia.
  • Kliknij przycisk „Zapisz” u góry po prawej stronie.

Dodawanie zużytego materiału:

  • Kliknij przycisk „+ POZYCJA” Pojawi się formularz do wprowadzania danych dotyczących zużytych materiałów.
  • Kliknij w pole „Produkt” i wybierz właściwy produkt z listy rozwijanej.
  • Wybierz jednostkę miary (J.m.) z listy rozwijalnej.
  • W polu „ilość” wprowadź liczbę zużytych jednostek.
  • Kliknij przycisk „Zapisz” znajdujący się pod formularzem.
  • Aby zarejestrować więcej pozycji, powtórz kroki powyższe kroki.

Korekta wprowadzonych danych: Jeśli pojawi się błąd, usuń nieprawidłowy wpis, klikając ikonę kosza przy danej pozycji.

Spis treści