Jak wgrać certyfikaty P1 do MONI?
Wgrywanie certyfikatów P1 do MONI jest bardzo proste i możesz to zrobić w kilku prostych krokach. Przed przystąpieniem do wgrywania przygotuj: certyfikaty (2 pliki: jeden z rozszerzeniem .tls, drugi z rozszerzeniem .wss) oraz identyfikator P1 zwany także numerem OID. Znajdziesz go w mailu potwierdzającego wygenerowanie certyfikatów lub na platformie RPWDL w zakładce „Wnioski wysłane” (należy wpisać hasła i załadować certyfikaty) lub jeśli przechodzisz na MONI z innego programu, znajdziesz go w poprzednim programie.
Z poziomu strony głównej przejdź do „Ustawienia jednostki”.
Edytuj, klikając ikonę długopisu u góry po prawej stronie.
Przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie do zakładki „System P1”.
Uzupełnij końcówkę identyfikatora P1. Zazwyczaj są to 3 cyfry.
Następnie kliknij „Zapisz” u góry po prawej stronie.
Teraz dodamy pliki z certyfikatami. Kliknij „Dodaj certyfikat”.
Pojawią się dodatkowe pola podzielone w dwie sekcje.
Rozpoczniemy od dodawania pliku TLS.
Kliknij ikonę „+ (plik)”, a następnie wybierz „Dysk”.
Pokaże się okno wybierania plików z komputera. Wybierz plik z rozszerzeniem „.tls”. i potwierdź.
Wpisz hasło do certyfikatu i kliknij „Ustaw certyfikat”.
Przycisk „Ustaw certyfikat” pojawi się dopiero po wpisaniu hasła.
Pojawi się komunikat potwierdzający wgranie certyfikatu.
W przypadku gdyby komunikat był inny niż na zdjęciu, upewnij się, że wybrano prawidłowy plik i wpisano prawidłowe hasło.
To samo musimy wykonać dla certyfikatu WSS.
Kliknij ikonę „+ (plik)”, a następnie wybierz „Dysk”.
Pokaże się okno wybierania plików z komputera. Wybierz plik z rozszerzeniem „.wss”. i potwierdź.
Wpisz hasło do certyfikatu i kliknij „Ustaw certyfikat”.
Pojawi się komunikat potwierdzający wgranie certyfikatu.
W przypadku gdyby komunikat był inny niż na zdjęciu, upewnij się, że wybrano prawidłowy plik i wpisano prawidłowe hasło.
Gdzie szukać wsparcia przy problemach z wgrywaniem certyfikatów?
Jeśli napotkasz trudności podczas dodawania certyfikatów P1 w MONI, możesz skontaktować się z obsługą klienta MONI. Nasz zespół oferuje bezpłatną pomoc techniczną i przeprowadzi Cię przez cały proces, odpowiadając na wszelkie pytania, które mogą się pojawić. Zawsze możesz liczyć na szybką i fachową pomoc, gdy zajdzie taka potrzeba.