Jak włączyć integrację MONI z eWUŚ?
Rodzaje eWUŚ w MONI
W MONI wyróżniamy dwa sposoby korzystania z eWUŚ globalny i eWUŚ indywidulany.
eWUŚ globalny
Umożliwia wprowadzenie jednorazowo danych logowania świadczeniobiorcy. Po ich udostępnieniu cały personel medyczny będzie mógł sprawdzać status ubezpieczenia pacjenta. Uwaga: Nie oznacza to, że personel będzie znał dane logowania do eWUŚ, a jedynie, że przy ich pomocy MONI dla każdego członka personelu sprawdzi status ubezpieczenia pacjenta.
eWUŚ indywidualny
Polega na tym, że każdy pracownik placówki może wprowadzić swoje indywidualne dane logowania do eWUŚ i tylko ten jeden użytkownik może z nich korzystać.
Jak włączyć eWUŚ globalny?
Z poziomu strony głównej przejdź do „Ustawienia jednostki”.
Edytuj, klikając ikonę długopisu i góry po prawej stronie.
Przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie do zakładki „eWUŚ”.
W polu „Rodzaj” wybierz „Globalny”.
Poddaj kod oddziału NFZ, typ kontrahenta (świadczeniodawca lub osoba personelu), kod, login oraz hasło.
Kliknij „Zapisz” u góry po prawej stronie.
Jak włączyć eWUŚ indywidualny?
Z poziomu strony głównej przejdź do „Ustawienia jednostki”. Edytuj, klikając ikonę długopisu i góry po prawej stronie.
Przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie do zakładki „eWUŚ”.
W polu „Rodzaj” wybierz „Indywidualny”.
Kliknij „Zapisz” u góry po prawej stronie.
Następnie każdy użytkownik, indywidualnie w „Ustawieniach konta” może wpisać swoje dane logowania.
Administrator może też uzupełnić te dane z poziomu panelu administratora.
Należy wtedy wejść w Ustawienia jednostki”.
Następnie przejść do zakładki „Osoby”.
Przy każdej osobie znajduje się ikonka dzięki, której przejdziemy do ustawień osobistych tego konkretnego użytkownika.
W zakładce „Główne” znajdziemy zakładkę „eWUŚ”, gdzie możemy uzupełnić indywidualne dane logowania tej osoby.