Jak możemy pomóc?
Zmiana ceny wizyty
Jak zmienić cenę wizyty w MONI?
Zdarza się, że pacjent został zapisany na wizytę z określoną ceną, ale później okazuje się, że cena musi zostać zmieniona. Jak to zrobić? To bardzo proste! Wystarczy kilka kliknięć, aby zaktualizować cenę wizyty i dostosować ją do aktualnych potrzeb. Sprawdź, jak szybko to zrobić w systemie MONI!
Filmik instruktażowy
Instrukcja krok po kroku
Otwórz szczegóły wizyty:
Znajdź i kliknij na wybraną wizytę, której cenę chcesz zmienić.
Wybierz opcję zmiany ceny wizyty
- Po otwarciu szczegółów wizyty kliknij w zakładkę „Rozlicz”
- Następnie znajdź ikonę umieszczoną przy aktualnej cenie wizyty i kliknij w nią.
Wprowadź nową cenę wizyty
- Pojawi się nowe okno, w którym (jeśli administrator nadał Ci takie uprawnienia) będzie możliwość modyfikacji ceny wizyty.
- Wpisz nową cenę wizyty.
Zatwierdź zmianę
Kliknij „zapisz” w prawym górnym rogu. Wtedy zmiana zostanie zapisana.
Ważne uwagi
- Jeśli administrator zablokował udzielanie rabatu przy określonym rodzaju wizyty, zmiana ceny wizyty nie będzie możliwa (pole nie będzie edytowalne).
- Jeśli administrator w Twojej placówce włączy funkcję „uzasadniania rabatów”, to wtedy będzie wymagane podanie uzasadnienia udzielanego rabatu.
- MONI pilnuje wysokości udzielanych rabatów zgodnie z cennikami rodzajów wizyt dodanymi przed administratora w placówce. Jeśli rabat jest niższy niż przewiduje to cennik wizyty, to nie będzie można zapisać tej ceny.