tel. 32 307 80 99

Błędy wysyłki wiadomości

SMSAPI: Error: 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: All phone numbers are invalid. They might be on black or opt-out list, belong to one of restricted countries or don’t have proper country prefix.

Ten błąd oznacza, że numer telefonu pacjenta jest nieprawidłowy lub znajduje się na czarnej liście. W takim przypadku wykonaj następujące kroki:

  • Upewnij się, że pacjent posiada prawidłowo wpisany nr telefonu komórkowego.
  • Upewnij się, że numer telefonu zaczyna się od poprawnego polskiego prefiksu (+48), a nie od kierunkowego dla miast w Polsce (np. 22, 71, itp.), ponieważ te numery są traktowane jako numery stacjonarne (należy również je wpisać do pola „Tel. stacj.” w kartotece pacjenta)
  • Numer nie może być zagraniczny. System wysyła wiadomości tylko na numery telefonów w Polsce.

W takim przypadku:

  1. Edytuj kartotekę pacjenta.
  2. Wprowadź prawidłowy numer telefonu.
    Upewnij się, że numer jest prawidłowy i zgodny z powyższymi zasadami.
  3. Zapisz kartotekę.
    Po poprawieniu numeru telefonu kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta.
  4. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
    Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.

Invalid phone number: …… lub SMSAPI: Error: 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: No correct phone numbers

Jeśli pojawi się komunikat SMSAPI: Error 13, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: No correct phone numbers, oznacza to, że numer telefonu w kartotece pacjenta jest nieprawidłowy. W takim przypadku:

  1. Edytuj kartotekę pacjenta.
  2. Wprowadź prawidłowy numer telefonu.
    Upewnij się, że numer jest prawidłowy i zgodny z polskimi standardami.
  3. Zapisz kartotekę.
    Po poprawieniu numeru telefonu kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta.
  4. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
    Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.

Phone number missing: Key=Skrzynki: X

W skrzynce mailowej, której jest wysyłana wiadomość SMS nie podano nr telefonu. Edytuj skrzynkę e-mail, wprowadź numer telefonu, a następnie spróbuj ponownie wysłać wiadomość.

SMSAPI: Error: 74, user: 'LogotecMed’, from: 'MONI’, message: Sending date does not fulfill the time limit set on your account

Wiadomość jest wysyłana poza godzinami komunikacji wskazanymi w ustawieniach jednostki. Można ponownie wysłać tę wiadomość w zdefiniowanych godzinach.

Email missing: …

Klient nie posiada wpisanego adresu mailowego. W takim przypadku:

  1. Edytuj kartotekę pacjenta.
  2. Wprowadź prawidłowy adres e-mail.
    Upewnij się, że numer jest prawidłowy.
  3. Zapisz kartotekę.
    Kliknij „Zapisz”, aby zaktualizować dane pacjenta.
  4. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.
    Po poprawieniu numeru telefonu, spróbuj ponownie wysłać wiadomość SMS.

Dodatkowa pomoc

W przypadku dalszych problemów lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże w rozwiązaniu problemu.

Spis treści