Jak możemy pomóc?
Dodanie usług do wizyty
Dodawanie usług do wizyty jest bardzo proste i można je wykonać zarówno przed zapisaniem wizyty, jak i po jej zapisaniu (np. w trakcie wizyty lub podczas rozliczania). Usługi dodawane są za pomocą zakładki „rozlicz”, która jest dostępna w widoku wizyty.
- Kliknij wybraną wizytę lub rozpocznij tworzenie nowej wizyty.
- Przejdź do zakładki „rozlicz”.
- W sekcji „usługi” kliknij przycisk „Dodaj usługę”. Pojawi się lista dostępnych usług.
- Zaznacz te, które chcesz dodać do wizyty, a następnie kliknij „gotowe”.
- Wybrane usługi zostaną dodane do wizyty, a ich koszt doliczy się do całkowitego kosztu wizyty.

Możesz także podpiąć usługi na stałe do określonych rodzajów wizyt. W takim przypadku, gdy umawiasz pacjenta na taki rodzaj wizyty, przypisane usługi zostaną automatycznie dodane do wizyty.