Jak możemy pomóc?
Zmiana kosztów wizyty
Aby zmienić koszt wizyty w systemie MONI, należy wykonać następujące kroki:
1. Wejście na wizytę
- Przejdź do konkretnej wizyty w systemie.
- W zależności od posiadanych uprawnień:
- Jeśli jesteś administratorem/masz rolę rejestracji, kliknij ikonę „Zmień koszt wizyty”.
2. Edycja kosztów wizyty
- Po kliknięciu odpowiedniej ikony pojawi się sekcja „Dane do zmiany”, dostępna zarówno dla administratora, jak i rejestratora.
- W tym miejscu można wpisać sumaryczny koszt wizyty, który ma zostać zapłacony przez pacjenta.
- Uwaga: Sumaryczny koszt wizyty nie uwzględnia:
- ceny sprzedanych produktów,
- ceny zużytych materiałów.
- Uwzględniana jest wyłącznie suma usług i kosztów samej wizyty.
3. Zmiana kosztu przez pracownika placówki
- Zmiana kosztów wizyty
- Jeśli koszt wizyty ma zostać zmieniony przez specjalistę (np. lekarza), należy również kliknąć ikonę zmiany kosztów wizyty/materiałów.
- Pojawi się pole umożliwiające edycję kosztu wizyty tylko wtedy, gdy administrator zdefiniował taką możliwość w cenniku dla danego rodzaju wizyty.
- Zmiana kosztu konkretnej usługi. Aby zmienić koszt konkretnej usługi:
- Przejdź do listy usług.
- Kliknij ikonę edycji przy wybranej usłudze.
- Wprowadź nowy koszt zgodnie z cennikiem ustalonym przez administratora placówki.
- Jeśli ikona edycji usługi lub zmiany kosztów wizyty nie jest widoczna, oznacza to, że administrator zablokował możliwość edycji kosztów dla danego rodzaju wizyty lub usługi.