tel. 32 307 80 99

Zmiana kosztów wizyty

Aby zmienić koszt wizyty w systemie MONI, należy wykonać następujące kroki:

1. Wejście na wizytę

  • Przejdź do konkretnej wizyty w systemie.
  • W zależności od posiadanych uprawnień:
    • Jeśli jesteś administratorem/masz rolę rejestracji, kliknij ikonę „Zmień koszt wizyty”.

2. Edycja kosztów wizyty

  • Po kliknięciu odpowiedniej ikony pojawi się sekcja „Dane do zmiany”, dostępna zarówno dla administratora, jak i rejestratora.
  • W tym miejscu można wpisać sumaryczny koszt wizyty, który ma zostać zapłacony przez pacjenta.
  • Uwaga: Sumaryczny koszt wizyty nie uwzględnia:
    • ceny sprzedanych produktów,
    • ceny zużytych materiałów.
  • Uwzględniana jest wyłącznie suma usług i kosztów samej wizyty.

3. Zmiana kosztu przez pracownika placówki

  • Zmiana kosztów wizyty
    • Jeśli koszt wizyty ma zostać zmieniony przez specjalistę (np. lekarza), należy również kliknąć ikonę zmiany kosztów wizyty/materiałów.
    • Pojawi się pole umożliwiające edycję kosztu wizyty tylko wtedy, gdy administrator zdefiniował taką możliwość w cenniku dla danego rodzaju wizyty.
  • Zmiana kosztu konkretnej usługi. Aby zmienić koszt konkretnej usługi:
    • Przejdź do listy usług.
    • Kliknij ikonę edycji przy wybranej usłudze.
    • Wprowadź nowy koszt zgodnie z cennikiem ustalonym przez administratora placówki.
  • Jeśli ikona edycji usługi lub zmiany kosztów wizyty nie jest widoczna, oznacza to, że administrator zablokował możliwość edycji kosztów dla danego rodzaju wizyty lub usługi.
Spis treści